עיצוב חנות פרחים – מתוך דירה נאה

יהודית שובקס | דירה נאה Comments Off on עיצוב חנות פרחים – מתוך דירה נאה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צהוב חגיגי וורוד עז מתערבים בסגול עמוק ושמנת אצילית. הירוק צומח לצדי בכל מניפת הגוונים שלו והריח הקסום של פרחים ועלים טריים מגרה את החושים וגורם לדמיון שלי לצאת לפעולה.

המטלה שנקרתה בדרכי השרתה עלי הרבה אור וקסם, נדרשתי לעצב חנות פרחים. לכאורה, מה יותר משמח ועליז מעיצוב חנות פרחים? אך מהר מאד ראיתי שלהפריח חדר מלבני ודומם, לא קל בכלל.

הלקוחה עמדה לעבור לחנות חדשה ורצתה ליצור בה פינת חמד ירוקה ונעימה ללקוחות.

בפגישה המקדימה שערכנו בחנות הישנה היו ללקוחה שלי הנחיות ברורות מאד. היא מעונינת להעביר אתה את הריהוט לחנות החדשה ולא להגרר להוצאה נוספת של ריהוט. זה היה בהחלט אתגר מרתק. להתאים את הריהוט הקיים לחללים החדשים.

התוצאה, לבסוף, הייתה מרשימה ביותר, הוספנו גופי תאורה בארונות הקיימים, ויחידה חדשה שהתלבשה בדיוק על אחד הארונות, יועדה לכלי הקריסטל, אפילו את הפינה שהייתה קיימת בחנות הקודמת הצלחנו להתאים לארון המחודש.

בחנות החדשה והקטנה הזו רצינו להכניס המוני פריטים קטנים וגדולים הנחוצים לפעילות השוטפת.

היה חשוב לבעלת החנות שהמחסן יהיה חלק מהחנות ממש, כדי שהכל יהיה זמין ונגיש, אבל גם שלא יעיק על העין במבט ראשון. לכן ייחדנו פינה קטנה בשולי החנות למחסנון עם שטח אחסון רב. הקיר שתוחם את יחידת המדפים מסווה את הנעשה מאחוריו.

משטח העבודה, שהוא חלק דומיננטי וחשוב בחנות, היווה מעט בעיה, משום שטבעו להתלכלך ולפזר את המראה הנקי והמעוצב שסביבו. ולכן פתרנו זאת בעמדה נוחה המסתירה את הנעשה מאחוריה. כך יש מקום גם לבלאי הפרחים, לגבעולים הנחתכים ולשאר הלכלוך להאסף אל מאחורי הדלפק ולחכות לשעת כושר מתאימה…

בפינה נוספת,חשבנו על דלפק מענין בתוך הרקע הפורח. השראה מצוינת לחיבור הברכות המצורפות לזרים.

מוצרי החנות בעצמם הם אלו שנותנים את הצבע הפורח, משום כך לא היינו צריכים נגיעות צבע רבות בקירות. את הצבע הירוק הבהיר והרגוע בחרה הלקוחה, היא התחברה לצבע מאד, ובין היתר – אין צורך לומר – הוא מבטא את מהותה של החנות ואת השם המותגי שלה.

הארונות היו בעלי גוון כהה מלכתחילה,ולכן בחרנו לרצף את החנות ג"כ בגווני החום כהה. מה גם שבחנות פרחים הרצפה קולטת באהבה את העלים הנושרים וסופגת לקרבה את טיפות המים הניגרות מן הזרים. ולכן חשוב שהיא תהיה כהה יחסית.

גם התאורה קיבלה פינוק והתיחסות הולמת. הוספנו הרבה אור לבן, מעל לדלפק ובדלפק עצמו. גם בארונות הקימים שתלנו נקודות אור חדשות וכן בסטנדים הפזורים. את צדי הרצפה ציפינו בשטיחי דשא ירוק עז וחי. והתוצאה משובבת עין ולב: חנות פורחת מלאת תאורה וחיות.

אין ספק שנתוני הפתיחה הצבעוניים והפורחים היוו גורם לחנות המוארת והמזמינה. גורם נוסף שתרם רבות היה שיתוף הפעולה הפורה ביני ובין הלקוחה, העלאת הרעיונות ביחד ומיקוד הצרכים הביא אותנו לתוצאה היפה והמוצלחת.



0 תגובות